OBJEDNÁVKY ZATÍM NEVYŘIZUJEME, ESHOP JE STÁLE V TESTOVACÍM REŽIMU. DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ.

Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení
1.1. Provozovatel e-shopu: Adriatic Gourmet s.r.o., Kaprova 42/14, Staré Město, 110 00 Praha, IČ: 23464577, DIČ: CZ23464577, zapsaná v obchodním rejstříku: C 427505/MSPH, Městský soud v Praze (dále jen „Prodávající“).
1.2. Kontakty: e-mail: info@donatmg.cz, tel.: +420 720 272 747. Provozní doba telefonu: Po–Pá 9:00–18:00.
1.3. Internetový obchod: https://donatmg.cz. Prodej je určen výhradně na území České republiky (B2C).

2. Definice a uzavření kupní smlouvy
2.1. Kupní smlouva vzniká potvrzením objednávky Prodávajícím zaslaným na e-mail Kupujícího.
2.2. Obchodní podmínky jsou součástí kupní smlouvy.

3. Cena zboží a platební podmínky
3.1. Ceny uvedené v E-shopu jsou v CZK vč. DPH. Cena dopravy je kalkulována v košíku podle váhy a způsobu doručení.
3.2. Platební metody: ShoptetPay (karty, Apple Pay, Google Pay, bankovní tlačítka, QR), bankovní převod (předem; instrukce na děkovné stránce a e-mailem; účet: 2003262101/2010, IBAN: CZ3420100000002003262101), dobírka (hotově nebo kartou; poplatek 49 Kč).

4. Dodání zboží / doprava / riziko škody / kontrola při převzetí
4.1. Dopravci: PPL (doručení na adresu + boxy / výdejní místa), Balíkovna (přes Shoptet Balíky Komplet). Dodací lhůta: obvykle do 3 pracovních dnů od přijetí objednávky do expedice (není garantováno, zvláště během svátků).
4.2. Cena dopravy v košíku; liší se dle váhy a zvoleného způsobu doručení.
4.3. Kupující je povinen zásilku při jejím převzetí bezodkladně zkontrolovat. Pokud je obal zjevně poškozen nebo je zjevná ztráta obsahu, Kupující zásilku nepřebírá, musí tento fakt na místě u dopravce výslovně reklamovat (označit zásilku jako „poškozená / nepřevzato bez provedení reklamace“), a neprodleně informovat Prodávajícího na info@donatmg.cz. Pokud Kupující zásilku přebere bez výhrad a zjevné poškození neoznámí dopravci při převzetí, může dopravce pozdější reklamaci týkající se vnějšího poškození zásilky odmítnout nebo její uznání komplikovat. Doporučujeme proto zásilku při převzetí důkladně zkontrolovat.
4.4. Nebezpečí škody na věci přechází na Kupujícího převzetím zásilky.

5. Právo na odstoupení od smlouvy (14 dnů)
5.1. Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu. Lhůta běží od převzetí zboží.
5.2. Výjimky: u potravin platí zvláštní režim — viz článek 6.x. U balených vod platí, že zboží lze vrátit v rámci odstoupení pouze pokud je neotevřené, neporušené a v originálním zapečetěném obalu; pokud bylo porušeno zapečetění nebo obal otevřen, je vrácení z hygienických důvodů vyloučeno.
5.3. Postup: odstoupení oznámí Kupující e-mailem na info@donatmg.cz nebo vyplněním vzoru. Po oznámení má Kupující 14 dnů na odeslání zboží na adresu: Přerušená 189/4, 16000 Praha 6. Kupující nese náklady na vrácení, pokud je takto v OP uvedeno. Prodávající vrátí platby do 14 dnů od oznámení odstoupení (způsobem původní platby nebo jinak dohodnutým způsobem bez nákladů pro spotřebitele).

6. Reklamace a zvláštní pravidla pro potraviny
6.1. Obecná pravidla reklamací: Prodávající odpovídá za vady věci sjednané kupní smlouvou a za vady, které věc má v době, kdy byla věc Kupujícímu předána, v rozsahu stanoveném právními předpisy. U běžného zboží spotřebitele platí obvyklé režimy upravené občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele.
6.2. Zvláštní pravidla pro potraviny (včetně balené vody): vzhledem k povaze zboží se uplatní tato zvláštní pravidla:

  • 6.2.1. Posuzování vady se řídí označením na obalu (datum minimální trvanlivosti nebo datum použitelnosti). Pokud je na obalu uvedeno datum, bude reklamace posuzována s přihlédnutím k tomuto datu.

  • 6.2.2. Pokud se vada (např. zápach, zákal, změna chuti) projeví, je Kupující povinen ji neprodleně oznámit Prodávajícímu (nejlépe s fotodokumentací a dokladem o koupi) na info@donatmg.cz. U zjevných závad doporučujeme reklamaci uplatnit bez zbytečného odkladu.

  • 6.2.3. Konkrétně u balené vody se reklamace zhoršení jakosti posuzuje s ohledem na datum minimální trvanlivosti uvedené výrobcem; u zjevné vady je třeba ji bez prodlení oznámit Prodávajícímu.
    6.3. Řešení reklamace: Prodávající oznámí přijetí reklamace do 5 pracovních dnů a vyřídí reklamaci nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud není nutné odborné posouzení; v jednoduchých případech zajistí Prodávající urychlené vyřízení. V případě oprávněné reklamace nese náklady Prodávající (vč. dopravy nezbytné k posouzení vady a zpět). Pokud je reklamace neoprávněná, může být Kupující vyzván k úhradě účelně vynaložených nákladů.

7. Odpovědnost a omezení
7.1. Prodávající odpovídá za škody způsobené úmyslně nebo z hrubé nedbalosti. V ostatních případech je odpovědnost omezena v rozsahu přípustném právními předpisy.
7.2. Prodávající nenese odpovědnost za škody vzniklé nesprávným použitím zboží po převzetí.

8. Mimosoudní řešení sporů a rozhodné právo
8.1. Spotřebitel má možnost mimosoudního řešení sporů prostřednictvím příslušných ADR orgánů; informace jsou dostupné na stránkách MPO a u České obchodní inspekce.
8.2. Rozhodné právo: české právo.

9. Závěrečná ustanovení
9.1. Tyto OP jsou platné dnem zveřejnění na webu E-shopu.
9.2. Kontaktní osoba: Vanja Burlica, info@donatmg.cz, +420 720 272 747.

 


VZOR: OZNÁMENÍ O ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY (pro vložení / tisk / e-mail)

Já, níže podepsaný(á) .......................................................... (jméno)
Tímto oznamuji, že odstupuji od smlouvy uzavřené dne ................. (datum) / č. objednávky ................. (číslo).
Jméno a příjmení: ..........................................................
Adresa: ......................................................................
E-mail: .....................................................................
Datum: ..............................
Podpis: ............................... (při zaslání e-mailem stačí jméno a datum)


VZOR: OZNÁMENÍ O REKLAMACI (pro vložení / e-mail)

Jméno a příjmení: ..........................................
Číslo objednávky: .........................................
Popis vady: ......................................................................................................................................
Datum zjištění vady: ...................................
Požadované řešení (oprava / výměna / vrácení peněz / sleva): ................
Přílohy: kopie dokladu o koupi, fotodokumentace vady (pokud je k dispozici)
Odeslat na: info@donatmg.cz nebo zaslat na adresu Přerušená 189/4, 16000 Praha 6