OBJEDNÁVKY ZATÍM NEVYŘIZUJEME, ESHOP JE STÁLE V TESTOVACÍM REŽIMU. DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ.

Reklamační řád

1. Účel
Tento reklamační řád upravuje postup pro uplatnění práv z odpovědnosti za vady zboží zakoupeného v E-shopu.

2. Kontakty pro reklamace

  • E-mail: info@donatmg.cz (preferované)

  • Pošta (písemné žádosti): Adriatic Gourmet s.r.o., Kaprova 42/14, 110 00 Praha

  • Adresa pro zaslání reklamovaného zboží: Přerušená 189/4, 16000 Praha 6 (expediční sklad)

3. Co má obsahovat reklamace
Jméno a příjmení / název firmy, adresa, telefon, e-mail, popis vady, datum zjištění vady, kopie dokladu o koupi, preferované řešení (oprava/výměna/vrácení peněz/sleva). Fotodokumentace je velmi užitečná.

4. Postup přijetí reklamace
4.1. Potvrzení přijetí reklamace: Prodávající potvrdí přijetí do 5 pracovních dnů e-mailem.
4.2. Vyřízení: Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění; v případech jednoduchých a zřejmých vad může být vyřešena okamžitě nebo do 3 pracovních dnů. Pokud je potřeba odborné posouzení, Kupující bude o tom informován a lhůta na vyřízení může být prodloužena s oznámením.

5. Způsob zaslání reklamovaného zboží
Kupující zašle reklamované zboží na adresu Přerušená 189/4, 16000 Praha 6. Doporučujeme zaslat zboží pojištěnou přepravou a řádně zabalit. K zásilce přiložte kopii dokladu o koupi a popis vady.

6. Náklady spojené s reklamacemi
6.1. Oprávněná reklamace: náklady na vyřízení reklamace (vč. účelně vynaložené dopravy) nese Prodávající.
6.2. Neoprávněná reklamace: v případě, že reklamace bude shledána neoprávněnou, může Prodávající požadovat úhradu účelně vynaložených nákladů.

7. Lhůty a zvláštní režim u potravin
7.1. Reklamační režim u potravin se řídí údajem o minimální trvanlivosti nebo datem použitelnosti na obalu. Pokud je na obalu datum použitelnosti („spotřebujte do“), výrobek je považován za nevhodný po uplynutí tohoto data. Pokud je uvedeno „minimální trvanlivost do“, posuzuje se stav výrobku s přihlédnutím k této době.
7.2. U potravin je doporučeno reklamaci uplatnit bez zbytečného odkladu od zjištění vady; u zjevných vad (zápach, zákal, chuťové změny apod.) kontaktujte Prodávajícího ihned a přiložte fotodokumentaci.
7.3. U balené vody bude reklamace zhoršení jakosti posuzována s ohledem na datum minimální trvanlivosti uvedené výrobcem; v případě zjevné vady Kupující kontaktuje Prodávajícího neprodleně.

8. Zvláštní ustanovení o přepravě a okamžité kontrole zásilky
8.1. Kupující je povinen zásilku při převzetí důkladně zkontrolovat. Pokud je obal nebo zboží zjevně poškozené, Kupující zásilku nepřebírá a tento stav u dopravce okamžitě reklamuje (označí zásilku jako poškozenou a nechá tuto skutečnost potvrdit dopravcem). Současně neprodleně informuje Prodávajícího na info@donatmg.cz.
8.2. Pokud Kupující zásilku přebere bez výhrad a zjevné poškození při převzetí neoznámí dopravci, může dopravce pozdější reklamaci ohledně vnějšího poškození zásilky odmítnout nebo její uznání výrazně ztížit. Z tohoto důvodu je nutné provést kontrolu ihned při převzetí.
8.3. Pro uplatnění nároku u dopravce doporučujeme pořizovat fotografii obalu a zásilky před převzetím nebo v okamžiku zřejmého poškození.

9. Práva a povinnosti stran
Kupující má právo požadovat oprávněné řešení vady dle zákona. Prodávající je povinen reklamaci posoudit a informovat o výsledku. V případě sporu může Kupující využít mimosoudní řešení sporů (ADR) nebo obrátit se na příslušné orgány.



VZOR: OZNÁMENÍ O ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY (pro vložení / tisk / e-mail)

Já, níže podepsaný(á) .......................................................... (jméno)
Tímto oznamuji, že odstupuji od smlouvy uzavřené dne ................. (datum) / č. objednávky ................. (číslo).
Jméno a příjmení: ..........................................................
Adresa: ......................................................................
E-mail: .....................................................................
Datum: ..............................
Podpis: ............................... (při zaslání e-mailem stačí jméno a datum)


VZOR: OZNÁMENÍ O REKLAMACI (pro vložení / e-mail)

Jméno a příjmení: ..........................................
Číslo objednávky: .........................................
Popis vady: ......................................................................................................................................
Datum zjištění vady: ...................................
Požadované řešení (oprava / výměna / vrácení peněz / sleva): ................
Přílohy: kopie dokladu o koupi, fotodokumentace vady (pokud je k dispozici)
Odeslat na: info@donatmg.cz nebo zaslat na adresu Přerušená 189/4, 16000 Praha 6